خرید و قیمت روز دستگاه ساکشن رومیزی

دستگاه ساکشن رومیزی دستگاهی است که باعث می شود مایع یا جامد به فضای داخلی کشیده شود یا به دلیل اختلاف فشار خارجی و داخلی به سطحی بچسبد. تعریف مکش پزشکی عبارت است از حذف مواد از طریق استفاده از فشار منفی و استفاده از مکش برای از بین بردن یا کشیدن مایعات بدن از راه هوایی یا حفره بدن، باز کردن یا خارج کردن خون از محل جراحی می باشد.

 دستگاه ساکشن رومیزی

موارد استفاده از دستگاه ساکشن رومیزی:
دستگاه ساکشن کاربردهای متعددی در پزشکی دارد، می توان از ساکشن برای پاکسازی مجرای تنفسی از خون، بزاق، استفراغ یا سایر ترشحات استفاده کرد تا بیمار بتواند راحت نفس بکشد.

برای تسهیل تنفس و جلوگیری از رشد میکروارگانیسم ها در آن می توان از ساکشن در جراحی برای برداشتن خون از ناحیه تحت عمل استفاده کرد تا جراحان این ناحیه را به خوبی و واضح ببینند تا بتوانند بیمار را عمل کنند.

دستگاه ساکشن رومیزی

ساکشن همچنین ممکن است برای برداشتن خون انباشته شده در داخل جمجمه پس از خونریزی داخل جمجمه استفاده شود. دستگاه‌های مکش ممکن است پمپ‌های مکانیکی دستی، باتری یا مکانیزم‌های الکتریکی باشند. در بسیاری از بیمارستان‌ها و سایر مراکز بهداشتی، مکش معمولاً توسط تنظیم‌کننده‌های ساکشن انجام می‌شود که به تامین خلاء پزشکی متمرکز از طریق سیستم خط لوله، یک پزشک گوش، حلق و بینی (متخصص گوش و حلق و بینی) می تواند در طی اعمال جراحی جزئی از دستگاه ساکشن استفاده کند.

دستگاه ساکشن رومیزی

جراحی گوش معمولاً برای اصلاح علل خاص کم شنوایی انجام می شود. جراحی بینی می تواند شامل انواع مختلفی از اقدامات لازم برای درمان مشکلات سینوس (جراحی سینوس) باشد. یک دستگاه ساکشن ممکن است توسط پزشک در طی جراحی گلو استفاده شود که به ساکشن، روش‌های پیچیده مانند سرطان گلو (حنجره برداری) یا روش‌های ساده‌تر مانند برداشتن آدنوئیدها (آدنوئیدکتومی) یا لوزه‌ها (تونسیلکتومی) نیاز دارد.

دستگاه ساکشن رومیزی

بیماران تراکئوستومی برای باز نگه داشتن راه های هوایی خود نیاز به ساکشن درمانی دارند. بیمارانی که لوله تنفسی دارند مخاط تولید می کنند زیرا بدن عملکرد خودکار خود را برای تمیز کردن، مرطوب کردن و گرم کردن هوا از طریق راه هوایی بدن نادیده می گیرد. دستگاه های ساکشن مخاط را از لوله خارج می کنند. تعداد دفعات ساکشن متفاوت است و برای هر بیمار در روز مورد نیاز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما