پخش کننده دستگاه ساکشن دیواری سانترال

این مرکز توزیع مکش دیواره مرکزی و دستگاه ساکشن دیواری سانترال طب است. توزیع اصلی مکش دیوار و تحویل از درب کارخانه با قیمت مناسب را می توان در مراکز درمانی و بیمارستان ها به نام مکش دیوار مرکزی بدون موتور استفاده کرد ، اما مشخصات فنی به شرح زیر است. از این سایت می توانید دستگاه دیوار مرکزی را برای بیمارستان خریداری کنید. دستگاه ساکشن دیواری را می توان روی تخت و کنسول نصب کرد. ارسال از درب کارخانه برای یک سفارش یا مقدار زیاد.

پخش کننده دستگاه ساکشن دیواری سانترال

دستگاه ساکشن دیواری سانترال چیست؟

دستگاه ساکشن دیواری سانترال چیست؟ واحد وکیوم مرکزی دیواری را می توان روی کنسول بالای تخت بیمارستان نصب کرد. مکش بدون موتور با قابلیت مکش را می توان در بخش بیمارستان نصب کرد. اگر دستگاه مکش متفاوتی برای کودکان و بزرگسالان می خواهید ، مکش دیواری در دو مدل ارائه می شود. تولید مکش دیواری در انبار موجود است و می تواند به تمام بیمارستان ها ارسال شود. مشخصات فنی ساکشن سانترال دیواری:

  • حجم مخزن: 1 لیتر
  • جنس شلنگ: سیلیکون و اتوکلاو
  • دارای قطع کن و طول عمر دستگاه مکش را افزایش می دهد
  • جنس مخزن: پلی کربنات UV مقاوم در برابر خرد شدن و اتوکلاو

ما باید توضیحی در مورد قطع کننده برق ارائه دهیم. با توجه به پیشنهاد مشتری برای قیمت کمتر دستگاه ، در صورت سفارش ، ما قطع کننده مدار را در حالت مونتاژ قرار نمی دهیم تا دستگاه قیمت کمتری داشته باشد. اما دلیل برش چنین تضمینی برای افزایش عمر مفید مکش است. قطع کننده مدار یک سنسور تشخیصی است که به طور هوشمند کار می کند و تشخیص می دهد. آسپیراسیون برای آسپیراسیون و تخلیه خون در اکثر قسمتهای بیمارستان از جمله بخشهای عمومی ، اورژانس ، آسپیراسیون جراحی و کلینیک استفاده می شود.

معرفی جدیدترین دستگاه ساکشن دیواری سانترال

معرفی جدیدترین دستگاه ساکشن دیواری سانترال ساکشن دارای اجزای دقیق تری است. برای افزایش سرعت کار و افزایش کارایی در طول زمان استفاده می شود. ساکشن های ساخت ایران در بازار موجود است. در برخی مراکز پزشکی و بیمارستان ها و حتی در دندانپزشکی ، ساکشن شیشه ای بسیار مقرون به صرفه وجود دارد. اکثر آنها ساخت چین هستند و دیگر قطعات هوشمندی وجود ندارد ، اما به دلیل مکش احتمالی ، این شهرت توانسته شهرت خوبی در بیمارستان ها و کلینیک ها کسب کند.

همانطور که از نامش پیداست می توان از آن برای نصب روی دیوار استفاده کرد. در برخی موارد ، خدمات اورژانس نیز باید دستگاه را به بدنه آمبولانس متصل کنند ، دستگاه مکش دیوار به راحتی روی دیوار نصب می شود. البته موارد دیگر را نباید فراموش کرد ، مانند محل قرارگیری بطری آبکشی بطری و میزان چرخش دستگاه یا استفاده از گیره های محکم کننده.

  • کاربرد: ریکاوری و بخش های بیمارستان
  • مکش بیمارستان: کمتر از ساکشن جراحی
  • قیمت جاروبرقی: به دلیل مکش کمتر در مقایسه با ساکشن جراحی حدود یک دهم قیمت است.

فروشندگان انواع دستگاه ساکشن دیواری سانترال

فروشندگان انواع دستگاه ساکشن دیواری سانترال فروش و تولید دستگاه ساکشن در ایران توسط مرکز پخش و عرضه آن انجام می‌ شود که خریداران می‌ توانند انواع این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این مراکز تهیه نمایند. برای خرید دستگاه ساکشن جراحی به صورت عمده در بازار از طریق مراکز پخش و فروش مستقیم آن اقدام نمایید. خریداران این نوع دستگاه به ویژه خریداران عمده که به دنبال خرید در حجم بالا و قیمت ارزان هستند می توانند با این مراکز در ارتباط باشند و پس از دریافت اطلاعات لازم راجع به قیمت ها و شرایط پرداخت، اقدام به خرید این محصولات نمایند.

فروشنده دستگاه ساکشن به صورت عمده یا جزئی توسط فروشندگان زیادی در کشورمان انجام می شود. چندین سال است که در بازار های داخلی و خارجی به دلیل استقبال زیاد از این کالا تولیدات آن نیز افزایش یافته است. به همین جهت بسیاری از این محصول های درجه یک به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردند. عمده فروشی های بیشماری هم در بعضی از شهر ها وجود دارند که اقدام به خرید و فروش این کالا ها با قیمت ارزان می کنند. افرادی که قصد خرید عمده این اجناس با قیمتی ارزان تر هستند به این مراکز می توانند مراجعه کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما