خرید دستگاه ساکشن تبریز- 5 مدل از ساکشن‌های پزشکی

خرید دستگاه ساکشن تبریز میتواند دغدغه افراد زیادی باشد؛ افرادی که مسئول تاسیسات بیمارستان هستند و یا کسانی که بیماری در منزل دارند؛ با دستگاه ساکشن در ارتباط میباشند. مهم ترین وظیفه دستگاه ساکشن، از بین بردن انسدادهایی است که ممکن است به هر علتی در لوله های تنفسی افراد ایجاد گردد. معمولا کسانی که به دلایلی همچون خلط، مخاط، مایعات، خون و یا هر عامل دیگری دچار خفگی میشوند و به اورژانس مراجعه میکنند، پزشکان به کمک دستگاه ساکشن راه تنفسی او را باز میکنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
خرید دستگاه ساکشن تبریز
خرید دستگاه ساکشن تبریز

انواع ساکشن پزشکی

از آن جایی که از دستگاه ساکشن در شرایط مختلفی استفاده میکنند، در نتیجه انواع مختلفی از دستگاه ساکشن نیز طراحی شده اند که به شرح زیر میباشند:

  • دستگاه ساکشن دستی: در بین انواع دستگاه ساکشن، دستگاه ساکشن دستی یا مکانیکی، ساده ترین نوع آن میباشند و از آن برای درآوردن خلط بینی و یا گلوی کودکان استفاده میکنند.
  • دستگاه ساکشن ثابت: دستگاه ساکشن ثابت در انواع اندازه های کوچک و بزرگ در بیمارستان ها، اورژانس ها و آمبولانس ها وجو دارد و از آن برای احیای بیماران با مشکل تنفسی استفاده میکنند.
  • دستگاه ساکشن پرتابل: توجه داشته باشید که دستگاه ساکشن ثابت اندازه بزرگی دارد و نمیتوان آن را به راحتی حمل کرد در نتیجه اگر بیمار به صورت اورژانسی به احیا نیاز داشته باشد، تا خودش را به بیمارستان برساند، جان خود را از دست میدهد. دستگاه ساکشن پرتابل، نسخه پیشرفته دستگاه ساکشن ثابت است، به طوری که اندازه کوچک تری دارد و قابل حمل میباشد.
  • دستگاه ساکشن خلط گلو: کاربرد دستگاه ساکشن خلط گلو، بیشتر برای مصارف خانگی میباشد و بیمارانی که در خانه نگهداری میشوند، معمولا از دستگاه ساکشن خلط گلو استفاده میکنند.
  • دستگاه ساکشن آمبولانسی: خرید دستگاه ساکشن تبریز از نوع ساکشن باتری خور کاربرد بالایی برای استفاده درون آمبولانس ها دارد. این دستگاه بدون وجود برق نیز کار میکند و در مواقع قطعی برق در برخی مکان ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد.
خرید دستگاه ساکشن تبریز
خرید دستگاه ساکشن تبریز

 

بهتر است هنگام خرید دستگاه ساکشن تبریز، نکات زیر را رعایت کنید:

  • توان و عملکرد دستگاه ساکشن: یکی از نکات بسیار مهمی که باید هنگام خرید دستگاه ساکشن به آن توجه داشته باشید؛ توان خود دستگاه است و این که میتواند تا چه حدی، عمل ساکشن را انجام دهد و بازدهی داشته باشد.
  • داشتن قابلیت شست و شو: این که مخزن دستگاه ساکشن، قابلیت شست و شو داشته باشد، باعث میشود تا در دراز مدت طول عمر دستگاه افزایش یابد.
  • ظرفیت مخزن دستگاه: از دیگر نکات مهم هنگام خرید دستگاه ساکشن، میتوان به ظرفیت آن اشاره کرد. ظرفیت دستگاه هر چقدر بیشتر باشد؛ به همان مقدار نیز راحتی شما در استفاده بالا میرود و دفعات کمتری را برای خالی کردن مخزن، زمان صرف میکنید.
  • نوع وسایل و لوازم جانبی: بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که تمامی لوازم جانبی مورد نیاز را همراه خود داشته باشد در غیر این صورت، پس از خرید دستگاه، پیدا کردن وسایل جانبی برای دستگاهی با مارک خریداری شده سخت خواهد بود.
  • برند و کیفیت دستگاه ساکشن: سعی کنید هنگام خررید دستگاه ساکشن تبریز، برند معتبری را مد نظر قرار دهید تا خیالتان از بابت کیفیت و طول عمر دستگاه راحت باشد. چرا که داشتن یک دستگاه ساکشن سالم و با کیفیت باعث بهبود عملکرد خود شما در مطب خواهد شد.

خرید دستگاه ساکشن تبریز

در آخر به شما پیشنهاد می‌شود پیش از خرید دستگاه ساکشن تبریز حتما با کارشناسان باتیس طب تماس گرفته تا شما را در خرید بهترین دستگاه ساکشن راهنمایی کنند تا کارآمدترین انتخاب را داشته باشید. ما در باتیس طب همواره در تلاشیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کنیم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما