خرید دستگاه ساکشن شیراز- ساکشن رومیزی

یکی از وسایل پزشکی پر مصرف در بیمارستان ها و البته گاهی اوقات در خانه ها، دستگاه ساکشن شیراز است که از آن برای خارج کردن مایعات احتمالی موجود در مجاری تنفسی استفاده می‌کنند. برای خرید دستگاه ساکشن شیراز، لازم است که عوامل مختلفی را در نظر بگیرید چرا که کارکرد درست دستگاه ساکشن از اهمیت بالایی برخوردار است و در نهایت می‌تواند بیمار را از مرگ نجات دهد.

دستگاه ساکشن رومیزی یک تجهیز پزشکی است که برای جذب مواد مایع یا جامد از سطح بدن یا محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از یک موتور قدرتمند برای ایجاد فشار مناسب برای جذب مواد به وسیله یک لوله یا کانولا استفاده می‌کند. ساکشن رومیزی معمولاً در اتاق عمل، درمانگاه‌های پزشکی، دندانپزشکی، و واحدهای مراقبت بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع مختلفی از ساکشن ها در بازار وجود است ولی به طور کلی میتوانیم ساکشن ها را در دو گروه ساکشن دستی و ساکشن برقی قرار دهیم.

خرید دستگاه ساکشن شیراز- ساکشن رومیزی
خرید دستگاه ساکشن شیراز- ساکشن رومیزی

دستگاه ساکشن رومیزی شیراز

ساکشن های رومیزی همانند نام‌شان، قابل حمل هستند و ما می‌توانیم به صورتی دستی آن را کنار خود حمل کنیم. البته هنگام خرید دستگاه ساکشن شیراز از نوع دستی، به مخزن دستگاه توجه داشته باشید چرا که برای داشتن وزن کم، مخزن زیری دستگاه، ظرفیت کمتری به نسبت دیگر دستگاه های ساکشن دارد. برای استفاده از دستگاه ساکشن رومیزی، یک طرف لوله را به پمپ دستگاه متصل میکنیم و طرف دیگر را به بدن بیمار متصل میکنیم و پس از روشن کردن دستگاه، دستگاه شروع به میکدن مایعات از بدن بیمار می‌کند.

خرید ساکشن برقی شیراز

یکی دیگر از انواع ساکشن ها، ساکشن برقی است که از اجزای مختلفی نظیر موتور الکتریکی، مولد فشار منفی، نمایگشر، مخزن جمع آوری مایعات و … تشکیل شده است. البته ساکشن های برقی به سه روش می‌توانند فشار منفی ایجاد کنند و مایعات داخل بدن را جمع آوری کنند. برخی از دستگاه ها از روغن برای ایجاد فشار منفی استفاده می‌کنند و برخی دیگر از فشار گاز متراکم درون دستگاه کمک می‌گیرند. این در حالی است که برخی دیگر از دستگاه های ساکشن نیازی به روغن برای کار کردن سیلندر ها ندارند.

خرید ساکشن برقی شیراز

استفاده از دستگاه ساکشن خانگی شیراز

گاهی اوقات نیاز است که در خانه نیز برای برخی از بیماران دستگاه ساکشن پرتال متصل کنیم چرا که محیط خانه هم آرامش بیشتری و هم از هزینه کمتری به نسبت بیمارستان برخوردار است. سعی کنید قبل از این که دستگاه ساکشن خانگی را به بیمار متصل کنید، دستگاه را از جهت داشتن نهایت فشار منفی چک بکنید. سپس به آرامی کانتر را به دهان بیمار متصل کنید تا خون و استفراغ احتمالی را از دهان اون خارج کند.

قیمت دستگاه ساکشن شیراز

قیمت دستگاه ساکشن شیراز

برای خرید دستگاه ساکشن شیراز از نوع خانگی باید به عوامل تأثیرگذار بر قیمت آن توجه داشته باشید. از جمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت دستگاه ساکشن خانگی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • ظرفیت و توان مکش مایعات
  • توان خروجی دستگاه
  • داشتن گارانتی پس از فروش
  • داشتن هزینه پایین برای نگهداری و یا انجام تعمیرات
  • نداشتن لرزش و یا سر و صدا هنگام مکش مایعات
  • قابلیت استریل بدنه
  • داشتن مخزنی با حجم بالا
  • جنس لوله های به کار رفته در دستگاه
  • داشتن تاییده های کیفی لازم

فیلم دستگاه:

شما برای خرید و دریافت مشاوره خرید برای تهیه این دستگاه می‌توانید که با کارشناسان باتیس طب در ارتباط باشید تا بهترین دستگاه ساکشن رومیزی را تهیه کنید.

 

همان طور که گفتیم دستگاه ساکشن یکی از دستگاه های مورد نیاز در بیمارستان و داخل آمبولانس ها میباشد که بهتر است برای جلوگیری از خطرات احتمالی، از انواع باکیفیت آن ها خریداری شود. باتیس طب مرجعی معتبر برای خرید دستگاه ساکشن رومیزی و بیمارستانی در ایران است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما