عرضه کننده دستگاه ساکشن اچ اس پی

دستگاه ساکشن اچ اس پی یکی از مهم ترین دستگاه های پزشکی به شمار می رود و عملکرد آن بسیار حیاتی است. عرضه کننده های فراوانی امروزه در زمینه پخش این دستگاه در حال فعالیت هستند.

دستگاه ساکشن اچ اس پی چیست؟

دستگاه ساکشن اچ اس پی جهت جمع آوری ترشحات و تجمع خون 🩸 در قسمت جراحی شده بدن جهت دید بهتر استفاده می شود.این کار توسط پمپ مکش این دستگاه و با به کار گیری فشار هوای منفی صورت می پذیرد.
عمکرد این دستگاه خیلی مهم است و در اتاق های عمل جراحی نقش کلیدی را بر عهده دارد.در ادامه به ویژگی های دستگاه ساکش اچ اس پی می پردازیم.

دستگاه ساکشن اچ اس پی

ویژگی های دستگاه ساکشن اچ اس پی

ویژگی های مهم این دستگاه به شرح زیر می باشد:

1️⃣ این دستگاه شامل طیف طول موثر با قابلیت تنظیم است

2️⃣ این دستگاه سرعت شات بسیار بالا دارد

3️⃣ این دستگاه سوپر کولینگ بسیار قدرتمند دارد برای کاهش درد و عوارض سوختگی

این ویژگی ها تنها بخشی از ویژگی های متعدد دستگاه ساکشن اچ اس پی می باشد.

دستگاه ساکشن اچ اس پی

خرید دستگاه ساکشن اچ اس پی

دستگاه ساکشن اچ اس پی را می توانید از طریق حضوری و مجازی خریداری بفرمایید.البته این دستگاه صرفا بیمارستانی می باشد و خیلی کم مشاهده شده که نسخه های خانگی این دستگاه نیز در سبد کالایی فروشگاه ها قرار گیرد.نکته ای که حتما شما باید در خرید این دستگاه در نظر داشته باشید این است که گارانتی پس از فروش این دستگاه را هنگام خرید دریافت نمایید.
معمولا باید دستگاه ساکشن با گارانتی یک ساله فروخته شود.حتما هم برای انتخاب یک مرکز معتبر خرید، با افراد متخصص مشوت کنید.

دستگاه ساکشن اچ اس پی

قیمت دستگاه ساکشن اچ اس پی

دستگاه ساکشن اج اس پی معمولا وارداتی می باشد و معمولا نیز از کشور آلمان 🇩🇪  به داخل ایران  🇮🇷 صادر می شود.دستگاه های ساکشن آلمانی از هر نظر فوق العاده هستند و هیچ عیب و نقصی نمی توان در آن ها مشاهده کرد.
در این تورم اقتصادی شدید قطعا قیمت کالا های وارداتی 🌏 با افزایش چشمگیری رو به رو می شود و همانطور که شاهد هستید هم قیمت تمامی این محصولات چند برابر شده است.
دستگاه ساکشن اچ اس پی نیز از این موضوع مستثنی نمی باشد و در تورم ایجاد شده، قیمتش دستخوش تغییرات فراوان گشته است.به هر حال دستگاه ساکشن اچ اس پی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و هرچقدر هم که قیمتش زیاد شود نمیتوان از خریدش چشم پوشی کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما