خرید و فروش دستگاه ساکشن تک شیشه ارزان قیمت در تهران

خرید و فروش دستگاه ساکشن تک شیشه ارزان قیمت در تهران انجام می شود. این دستگاه بسیار کاربردی بوده و برای نگهداری از بیمارانی که در منزل هستند مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه شبیه دستگاه هایی با پمپاژ الکترونیکی می باشد و قادر است هر نوع مایعات ترشح شده را از گلوی بیمار خارج سازد. مکندگی دستگاه متناسب با وضعیت بیمار قابل تنظیم است. انواع ساکشن برقی را می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید. قیمت دستگاه ساکشن تک شیشه در بازار تهران بسیار مناسب است. حضور نمایندگی شرکت های مختلف به مناسب تر شدن قیمت ها در بازار تهران انجامیده است.

خرید و فروش دستگاه ساکشن تک شیشه ارزان قیمت در تهران

خرید آنلاین دستگاه ساکشن خانگی تک شیشه

خرید آنلاین دستگاه ساکشن خانگی تک شیشه

خرید آنلاین دستگاه ساکشن خانگی تک شیشه در فروشگاه هایی که به صورت تخصصی تجهیزات پزشکی را عرضه می کنند، قابل انجام است. دستگاه های ساکشن از جمله ضروریات بیمارستان ها بوده که در بخش های مختلفی چون اتاق بیهوشی، اتاق عمل و بخش های مراقبت های ویژه مورد استفاده قرار می گیرد. تکنیک های مختلفی برای استفاده از این دستگاه ها وجود دارد. از جمله این تکنیک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

✔️  سیستم مکانیکی

✔️ یونیزه کردن یا سیستم الکترومغناطیسی

✔️ استفاده از لیزر

پخش کننده دستگاه ساکشن تک شیشه با قیمت مناسب

پخش کننده دستگاه ساکشن تک شیشه با قیمت مناسب و به روز این دستگاه را به مشتریانش عرضه می کند. برای خرید دستگاه ساکشن تک شیشه می توانید به این شرکت ها یا نمایندگی های آن در سراسر کشور مراجعه کنید. ساکشن ارزان قیمت در تمامی شرکت های پخش کننده با کیفیت مناسب عرضه می شود. ساکشن ها انواع مختلفی دارند. نوع و کاربری هر یک از انواع این دستگاه ها سبب شده است قیمت های مختلفی نیز داشته باشند.

از جمله کاربردهای دستگاه ساکشن پزشکی می توان موارد زیر را برشمرد.

 1️⃣ برداشتن محلول های ضد عفونی کننده از روی زخم

2️⃣ تمیز نگه داشتن زخم برای مشخص کردن محل خونریزی

3️⃣ کمپرس کردن رگی که خونریزی کرده است.

لیست قیمت ساکشن با تخفیف در تهران

لیست قیمت ساکشن با تخفیف در تهران

لیست قیمت ساکشن با تخفیف در تهران و توسط فروشندگان فعال در حوزه تجهیزات پزشکی  🩺 انجام می شود. انواع ساکشن قیمت های متنوعی دارد. در بازار می توانید انواع این دستگاه ها را با قیمت روز مشاهده کنید. می توانید قیمت ها را از طریق فروشگاه های آنلاین نیز مشاهده کنید. این فروشگاه ها علاوه بر درج مشخصات انواع ساکشن و کاربرد آن ها، قیمت ها را نیز به صورت آنلاین درج می کنند. پخش دستگاه ساکشن شیشه ای در سراسر تهران به صورت مستقیم صورت می گیرد.

درج قیمت ها به صورت روزانه به مشتریان خصوصا آن ها که قصد خرید عمده دارند کمک می کند تا قبل از سفارش دادن محصول، با اطلاع از قیمت ها، متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اند خرید خود را انجام دهند. برخی از این فروشگاه ها، انواع تجهیزات پزشکی را به صورت نقد و اقساط به مشتریان عرضه می کنند.

می توانید انواع ساکشن زنیت مد را با قیمت روز و کیفیت بالا از فروشگاه های آنلاین یا نمایندگی های معتبری خریداری کنید که فروش را به صورت مستقیم انجام می دهند. ضمن آنکه تمام دستگاه های ساکشن عرضه شده در این فروشگاه ها دارای ضمانت فروش می باشد.

بهترین دستگاه ساکشن پزشکی در بازار

بهترین دستگاه ساکشن پزشکی در بازار توسط فروشگاه هایی عرضه می شود که به صورت مستقیم از تولید کنندگان این دستگاه ها خرید را انجام می دهند. آن ها با خرید بدون واسطه و در نظر گرفتن نیاز مشتریان به نوع خاص این دستگاه ها، می کوشند تا رضایت مندی مشتریان را برای خریدهای بعدی نیز جلب کنند. ساکشن های موجود در بازار بسیار متنوع اند. به طور کلی دستگاه های ساکشن پزشکی در بازار به دو نوع قابل تقسیم است.

 🔴 نوع ثابت که دو نوع مخزن یک بار و چند بار مصرف داشته و به ساکشن سانترال نیز معروف است.

🔴 ساکشن های قابل جابه جایی که لوله های رابط و مخزن مورد استفاده در آن یک بار مصرف هستند.

برای خرید این نوع دستگاه ها می توانید به بازار تهران به عنوان بازار مرجع کشور مراجعه کنید. بسیاری از تولید کنندگان آخرین و به روزترین تولیدات خود را در این بازار در معرض دید عموم قرار داده اند. بسیاری از فروشندگان تجهیزات پزشکی این محصول را به صورت آنلاین نیز عرضه می کنند.

اگر به عنوان خریدار امکان مراجعه حضوری برای شما وجود ندارد می توانید به صورت آنلاین از این فروشگاه ها خرید کنید. با جستجو در اینترنت می توانید فروشگاه های معتبر را در کوتاه ترین زمان پیدا کنید. خرید آنلاین ضمن صرفه جویی در وقت، خریدی مقرون به صرفه را برای شما رقم خواهد زد.

انواع دستگاه ساکشن پزشکی دست دوم

انواع دستگاه ساکشن پزشکی دست دوم

انواع دستگاه ساکشن پزشکی دست دوم را می توانید از مراکزی تهیه کنید که این محصولات را با قیمت پایین تر عرضه می کنند. دستگاه های ساکشن به دلیل نوع استفاده بسیار حساس بوده و از این رو توصیه متخصصان بر آن است که برای رعایت هرچه بیشتر بهداشت، از خرید نوع دست دوم آن پرهیز شود. چرا که انتقال عفونت و بیماری از طریق دستگاه های دست دوم ممکن است اتفاق افتد.با این حال اگر قصد خرید نوع دست دوم این دستگاه ها را دارید بهتر است به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید.

در هنگام خرید انواع ساکشن های پزشکی موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  1. بدنه آن قابلیت استریل داشته باشد.
  2. مخزن ساکشن دارای حجم پذیری بالایی باشد.
  3. بدون صدا و لرزش باشد تا برای بیمار آزاد دهنده نباشد.
  4. قیمت مناسب به نسبت کارایی دستگاه
  5. ظرفیت مکش و قدرت موتور ساکشن

تولید دستگاه ساکشن شیشه ای با بالاترین استاندارد

تولید دستگاه ساکشن شیشه ای با بالاترین استاندارد

تولید دستگاه ساکشن شیشه ای با بالاترین استانداردها در کارخانجات 🏫 تولید کننده در سراسر کشور و به همت متخصصین حوزه پزشکی در حا انجام است. تولیدی دستگاه ساکشن می کوشد با تولیدی محصولاتی که بالاترین استانداردهای بین المللی 🌍 دارند، بتواند علاوه بر رفع نیاز کشور به این نوع دستگاه ها، صادرات این محصول را به دیگر کشورها نیز انجام دهد. انواع ساکشن های قابل حمل بسیار پرطرفدارند. از نمونه های پرفروش این نوع ساکشن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

🧬 ساکشن تک شیشه برقی

🧬 ساکشن رومیزی

🧬 ساکشن دستی و پایی

🧬 ساکشن تک شیشه آمبولانسی

هر یک از انواع این ساکشن ها کاربردهای متفاوتی دارند. به طور مثال کاربرد ساکشن رومیزی بیشتر در جراحی های گوش، مراقبت از بیماران نیازمند در منزل و اتاق عمومی بستری بیماران در بیمارستان است. تولید کنندگان با رعایت استاندارد، باکیفیت ترین نوع از این تجهیزات پزشکی را در داخل کشور تولید و به بازار عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما