پخش ساکشن دندانپزشکی برقی در بازار تهران با کیفیت عالی

یکی از ضروری ترین تجهیزات لازم برای جراحی های دندانپزشکی، ساکشن دندانپزشکی برقی می باشد. ساکشن های دندانپزشکی دستگاه هایی هستند که در حین جراحی، خون و بزاق دهان و سایر مواد اضافی که در دهان می باشد را از آن تخلیه می کنند و باعث راحتی کار برای بیمار و دندانپزشک می شوند. ساکشن های دندان پزشکی دارای انواع مختلفی اند ،نوع برقی ساکشن های دندانپزشکی دارای مزایای فراوانی می باشد که در ادامه مقاله به آن می پردازیم.

پخش ساکشن دندانپزشکی برقی در بازار تهران با کیفیت عالی

بررسی مشکلات پخش ساکشن فشار قوی دندانپزشکی

بررسی مشکلات پخش ساکشن فشار قوی دندانپزشکی ساکشن های فشار قوی و مرکزی، اگرچه که دارایب برخی مزایا نسبت به دیگر انواع ساکشن های دندانپزشکی می باشند اما دارای مشکلات و معایب دردسر سازی نیز هستند. ساکشن های سنترال فشار قوی که در مراکز درمانی بزرگ نصب می شوند نیازمند یک سیستم لوله کشی می باشند. بنابر این تهیه کنندگان این ساکشن ها از همان ابتدا با چالش های بزرگی در زمینه ی این تاسیسات روبه رو هستند. یکی دیگر از مشکلات پخش ساکشن های فشار قوی سنترال، ضد عفونی کردن لوله های ثابت آن ها در ساختمان می باشد. که هر ماه و هر هفته به هزینه های ثابت مراکز درمانی می افزاید.

یکی دیگر از معایب استفاده از ساکشن های فشار قوی، هزینه های زیاد تعمیرات آن می باشد. این دستگاه ها به دلیل حجم بالایی که دارند. هزینه تعمیرشان نیز بالا خواهد بود و اگر قطعه ای از قطعات این دستگاه ها نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد، طبیعتا هزینه ی بیشتری را روی دست صاحبان خود خواهد گذاشت. از طرفی هم هزینه های توسعه ی این دستگاه ها به سرتاسر نقاط درمانگاه ها زیاد می باشد. پس در نگاه کلی استفاده از این دستگاه ها صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

آشنایی با روش های پخش ساکشن مرکزی دندانپزشکی

آشنایی با روش های پخش ساکشن مرکزی دندانپزشکی پخش تجهیزات پزشکی و ساکشن های دندانپزشکی دارای پروتکل های مخصوص خود می باشد. از این پروتکل ها که بگذریم، روش های مختلفی نیز برای بازاریابی و ارائه این تجهیزات وجود دارد. پس برای پخش ساکشن های دندانپزشکی ابتدا بهتر است دستورالعمل های سازمان غذا و دارو را به خوبی مطالعه کنید و سپس به نکات زیر دقت نمایید.

برای پخش تجهیزات پزشکی، ابتدا بهتر است با نیاز بازار اشنا شوید. یعنی با دندانپزشکان زیادی صحبت کنید و از دیدگاه های آن ها مطلع شوید، سپس مناسب ترین کالا را برای نیاز آن ها تامین کنید. اطلاعاتی که شما از دندانپزشکان می گیرید در واقع می تواند نوع بیماران یک پزشک و نوع درمان ها و خدماتی که آن پزشک یا دندانپزشک به بیماران می دهد باشد.

یکی دیگر از فاکتور های مهم در پخش ساکشن های دندان پزشکی جلب اعتماد پزشکانم می باشد. در چند سال گذشته شرکت های پخش کننده تجهیزات پزشکی بسیار افزایش یافته اند. و این در کیفیت کار آن ها مسلما اثر گذار خواهد بود. پس شما برای اینکه محصولات خود را بفروشید نیازمند جلب اعتماد دندانپزشکان خواهید بود که این فقط در صورتی است که محصولات وتجهیزات استاندارد و باکیفیتی را به آن ها ارائه دهید.

استفاده از توزیع کنندگان و بازاریابان مجرب و حرفه ای نیز در فروش و پخش شما، تاثیر مثبت به سزایی خواهد گذاشت. معمولا پزشکان ترجیح می دهند که تمامی محصولات خود را از یک توزیع کننده خریداری کنند و اگر شما یک توزیع کننده مجرب و معتمد داشته باشید می توانید با این پزشکان همکاری کنید.

بهترین نوع ساکشن دندانپزشکی مناسب برای پخش

بهترین نوع ساکشن دندانپزشکی مناسب برای پخش برای شناخت بهترین و مناسب ترین ساکشن های دندانپزشکی برای پخش، ابتدا لازم است که با انواع مختلف ساکشن موجود در بازار آشنا شوید. در زیر به معرفی این ساکشن ها خواهیم پرداخت و به مزایا و معایب آن ها اشاره خواهیم کرد :

1 ) ساکشن دندانپزشکی آبی: ساکشن های دندانپزشکی آبی، که به ساکشن های بزاق کش هم معروفند،وظیفه جمع کردن بزاق های دهان و نیز خونی که در هنگام ترمیم و کشیدن دندان ها در دهان جمع می می گردد را بر عهده دارند. این ساکشن هایی که در دندانپزشکی بسیار متداول هم هستند به نحوی در دهان بیماران قرار می گیرند که همه بزاق دهان، تخلیه شود. ولی این ساکشن ها به دلیل حجم بالای مصرف آبی که دارند ( ۸ تا ۱۳ لیتر آب در هر دقیقه ) اصلا برای امور دندانپزشکی به صرفه نمی باشند.

2 ) ساکشن دندانپزشکی هوایی: ساکشن های دندانپزشکی هوایی نوع دیگری از ساکشن های متداول در دندانپزشکی می باشند. به این ساکشن ها، ساکشن های دندانپزشکی حجم بالا نیز گفته می شود. عملکرد ساکشن های هوایی شبیه عملکرد جارو برقی های پر قدرت می باشد. قدرت مکش این ساکشن ها حدود ۱۰ تا ۱۵ برابر ساکشن های آبی است. و سرعت مکش آن ها چیزی در حدود 200 کیلومتر در ساعت است.

3 ) ساکشن مرکزی دندانپزشکی: این ساکشن ها معمولا در ابعاد بزرگ ساخته می شوند و در موتورخانه ها یا در کنار تاسیسات مراکز درمانی و بیمارستان ها قرار می گیرند و برای مکان های بزرگ با مراجعین زیاد مناسب هستند. ساکشن مرکزی یک ساکشن فشار قوی دندانپزشکی به شمار می آید. و برای اجرا در دندانپزشکی های کوچک مناسب نیست.

4 ) ساکشن های برقی: ساکشن برقی، از به روزترین و استاندارد ترین ساکشن های دندانپزشکی به شمار می آید. این مدل از ساکشن ها دارای انواع مختلفی است و مزایای بیشماری دارد. بسیار کم مصرف است. دارای مکش فوق العاده ای است و نصب آن در هر موقعیت مکانی بسیار آسان است. دارای ابعاد کوچکی است و قرارگیری آن در کنار یونیت دندانپزشکی راحت است. دارای تخلیه اتوماتیک می باشد و به دلیل داشتن فیلتر آنتی باکتریال از ورود آلودگی ها به دستگاه و فضای محیط جلوگیری می کند. در نتیجه ساکشن برقی می تواند یک انتخاب خوب و مناسب برای همه دندانپزشکی ها باشد.

علاوه بر مزایایی که برای ساکشن های برقی برشمردیم، قیمت به صرفه و مناسب و ابعاد کوچک این ساکشن ها پخش آن ها را در سراسر ایران آسان تر می کند.

پخش مستقیم ساکشن دندانپزشکی برقی در سراسر کشور

پخش مستقیم ساکشن دندانپزشکی برقی در سراسر کشور شرکت تولیدی باتیس طب، تولید کننده انواع ساکشن های اتاق عمل ، آمبولانسی، دندانپزشکی، ساکشن های دوشیشه، دیواری و… می باشد. این مجموعه پخش کننده مستقیم ساکشن های دندانپزشکی در سراسر کشور می باشد و لیپوساکشن های خود را به بازار های جهانی نیز صادر می کند. محصولات باتیس طب از استاندارد ترین و بهداشتی ترین محصولات موجود در بازار هستند که همواره توانسته اند رضایت مشتریان را به خود جلب نمایند. برای خرید ساکشن برقی درجه یک و انواع ساکشن دندانپزشکی جراحی می توانید به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

1

  1. سلام وقت بخیر
    برای خرید ساکشن مرکزی چه اقدامات اولیه ای باید انجام بدیم واسه ی نصبش هم توضیح دهید سپاس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما