دستگاه ساکشن پزشکی خانگی با گارانتی

دستگاه ساکشن پزشکی خانگی قابل حمل و جمع و جور هستند. این دستگاه ها بسیار آلوده می باشند؛ بنابراین در استریل کردن آن ها باید کوشا باشیم. گارانتی و یا به عباتی خدمات پس از فروش این دستگاه ها باید جدی گرفته شوند.

دستگاه ساکشن پزشکی خانگی

دستگاه ساکشن پزشکی خانگی

همان طور که از نامش پیداست، این دستگاه با استفاده از قدرت مکش خود، مایعات اضافی و هوا را از بدن جمع آوری و ذخیره می کند.
ساکش انواع مختلفی دارد و تنها یکی از انواع کاربردی آن ساکشن پزشکی خانگی است.
ساکشن به طور کلی دو نوع است:

  • Central یا مرکزی
  • Portable یا پرتابل

زمانی که دستگاه ساکشن پزشکی به صورت پرتابل به فروش می رسد؛ به این معنی است که این دستگاه قابلیت حمل و جابه جایی را دارا می باشد.
ساکشن پرتابل در مقایسه یا ساکشن مرکزی کوچک تر و جمع و جورتر است.
از ساکشن خانگی برای جمع آوری محلول شست وشو از ناحیه ی جرح استفاده می کنیم.از این محصول برای تخلیه کردن حفرات آبسه استفاده می کنیم.
همچنین از این دستگاه برای پاک کردن و باز نگه داشتن راه های هوایی بیمار استفاده می کنیم.
ورود ساکشن های پزشکی خانگی به بازار، مراجعه به بیمارستان ها را کاهش داده و به این ترتیب آرامش بیش تری را به بیمار و نزدیکانش می دهد.
لازم به ذکر است که این دستگاه ها، یکی از آلوده ترین دستگاه ها در محیط درمانی می باشند.
زمانی که از این دستگاه ها برای بیمار خود استفاده می کنیم، باید دقت کنیم که از دستگاهی استفاده کنیم که در بالاترین سطح بهداشت قرار داشته باشد.
عفونت یکی از شایع ترین بیماری هایی است که می تواند بیماران را درگیر کند.با توجه به این که مخازن ذخیره، محتویات جمع آوری شده را در خود نگه می دارند، طبیعی است که آلوده هم باشند.
بنابراین باید جنس قسمت های مختلف دستگاه به گونه ای باشد که به بهترین شکل ممکن استریل شود.بیش ترین کاربرد این دستگاه های خانگی، باز نگه داشتن راه های تنفسی بیمار است.

دستگاه ساکشن پزشکی خانگی

نقش گارانتی در خریداری این محصولات

معمولا این دستگاه ها یک سال گارانتی دارند.گارانتی برای هر دستگاه می تواند تضمینی باشد تا در صورت بروز مشکل برای محصولشان، شرکت تولید کننده مسئولیت آن را به عهده می گیرد.
بنابراین یکی از نکات مهمی که در خرید این دستگاه ها باید مد نظر داشته باشیم، گارانتی است.برای تهیه ی یک دستگاه ساکشن خانگی با ما همراه باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما